بدون شک یکی از محبوب‌ترین، پراستفاده‌ترین و جذاب‌ترین انواع وال‌پیپرها، کاغذدیواری سه‌ بعدی است؛ این مدل کاغذدیواری در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده و در فضاهای داخلی بسیار مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همانطور که می‌دانید کاغذدیواری سه بعدی حاوی طرح‌ها، الگو‌ها و نقش‌هایی است که دارای عمق، حجم و زاویه بوده بنابراین از نظر بصری دارای بُعد هستند؛ به همین دلیل زیبایی ظاهری چشم‌گیر و خیره‌کننده‌ای دارند.

کاغذدیواری یکی از المان‌ها مهم و اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی است و در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین طرح‌های آن می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

HigerHome.com--کاغذدیواری-سه-بعدی-طرح-شیک

اگر به اطلاعات بیشتر از کاغذدیواری سه بعدی علاقمند هستید، می‌توانید از مطلب کاغذدیواری سه بعدی چیست دیدن کنید.

پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذدیواری سه بعدی:

  1. کاغذدیواری سه‌ بعدی طرح طبیعت

بدون شک یکی از پرفروش‌ترین طرح‌ها در کاغذدیواری‌های سه‌بعدی طرح‌های طبیعت است؛ طرح‌های برگرفته از عناصر طبیعی و موجود در طبیعت مانند گل‌ها، درختان و…

در این تم کاغذدیواری در طرح گل طرفداران بسیاری دارد؛ علاوه بر تصاویر گل‌های طبیعی، کاغذدیواری‌ هایی با طرح گل و شکوفه‌های فانتزی نیز بسیار مورد توجه هستند؛ برخی از کاغذدیواری‌ها تنها از یک گل بزرگ سه‌ بعدی و چند برگ یا نقش ساده تشکیل شده‌اند.

برخی دیگر از کاغذدیواری‌ها نیز ممکن است مجموعه‌ای از چندین گل کوچک و بزرگ یا شکوفه‌های ریز و… باشند؛ درهرحال کاغذدیواری طرح گل و عناصر موجود در طبیعت جزء پرفروش‌ترین‌‌ها هستند.

از طرح‌های مختلف این سبک می‌توان با رعایت تناسب، در فضاهای مختلف ازجمله اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه، دفتر کار و… استفاده کرد در واقع طرح گل و طبیعت جزء کاربردی‌ترین طرح‌های کاغذدیواری سه‌ بعدی است.

HigerHome.com--کاغذ-دیواری-سه-بعدی-با-طرح-طبیعت
  • کاغذدیواری سه‌ بعدی طرح مینیاتوری

به عنوان یک نمونه از پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذدیواری سه بعدی می‌توان به طرح‌های مینیاتوری اشاره کرد؛ این طرح کاغذدیواری از جلوه ظاهری بسیار خاصی برخوردار است چراکه در آن نقش‌های بسیار ظریف، ترکیب رنگ‌های فوق‌العاده و جزئیات بی‌نظیری را می‌توان مشاهده کرد.

در کاغذدیواری‌های مینیاتوری شما شاهد وجود تصاویر سه‌ بعدی از نقاشی سبک مینیاتوری با طرح‌های فاخر، کلاسیک، نقش‌های از عناصر طبیعی، تصاویری از فرشتگان، پرندگان و شخصیت‌های افسانه‌ای، نقوش پیوسته و در هم‌آمیخته، بازی با رنگ‌ها و… هستید.

این سبک طرح و نقش زمانی که بر روی کاغذدیواری‌های سه‌ بعدی پیاده شود جلوه چندین برابری خواهد داشت؛ این طرح‌ها را با توجه به نقش روی آن می‌توان در فضاهای مسکونی، دفاتر کار، هتل‌ها، رستوران‌ها، تالارهای تشریفات و… کار کرد.

HigerHome.com--کاغذدیواری-سه-بعدی-طرح-مینیاتوری
  • کاغذدیواری سه‌ بعدی طرح فانتزی

کاغذدیواری‌های فانتزی نیز شامل طرح و نقش‌هایی می‌شود که عموما برگرفته از خیال، رویا و حالت فانتزی اجسام، اشیاء یا فضاها هستند بنابراین عموما نقش یا نقوشی را به تصویر می‌کشند که یا در دنیای واقعی وجود نداشته و یا به شکل دیگری وجود دارد.

کاغذدیواری سه‌بعدی طرح فانتزی حاوی تصاویری از اشیاء یا اشکال ظریف، الگو‌ها و طرح‌های خلاقانه، تصویری از فضاها، حیوانات، طبیعت و موجودات خیالی و بطور کل هر تصویری که حالت رویایی و فانتزی داشته باشد است.

این طرح از کاغذدیواری باتوجه به تنوعی که دارد بسیار مورد علاقه گروه‌های سنی مختلف و هردو گروه زنان و مردان است؛ این طرح بسیار کاربردی بوده و در امکان شهری، اتاق‌‌خواب‌ها، کافی‌شاپ‌ها، مدارس و اماکن آموزشی، مراکز درمانی و… قابل استفاده است.

HigerHome.com--کاغذ-دیواری-سه-بعدی-فانتزی
  • کاغذدیواری سه‌ بعدی طرح هنری

یکی دیگر از طرح‌های محبوب و پرفروش کاغذدیواری‌های سه‌ بعدی، طرح‌های هنری است؛ این کاغذدیواری‌ها می‌تواند حاوی نقش‌ها و تصاویری از هنرمندان معروف دنیا مانند بازیگران، خوانندگان، موزیسین‌ها، آثار هنری شناخته‌شده مانند تصاویری از نقاشی‌های معروف، نمادهای هنری، مجسمه‌های معروف و… باشد.

کاغذدیواری‌های سه‌ بعدی طرح هنری بسیار مورد توجه افراد علاقه‌مند به حوزه هنر هستند چراکه امکان آرایش دیوارها با تصویری از هنرمند یا آثار و سبک هنری موردعلاقه خود را به آن‌ها می‌دهد؛ بنابراین این طرح‌ها در فضاهای بسیاری مانند اتاق‌های شخصی، کافه کتاب‌ها، آموزشگاه‌های هنری، گالری‌های هنری، سالن‌های تئاتر، سینماها و… کاربرد دارد.

HigerHome.com--کاغذ-دیواری-سه-بعدی-طرح-هنری
  • کاغذدیواری سه‌بعدی طرح عمق

طرح برخی از کاغذدیواری‌ها به شکلی است که شما در تصویر عمق را مشاهده می‌کنید، این کاغذدیواری‌ها عموما شامل تصاویر هندسی و اشکال و نقش‌هایی هستند که بتوانند عمق را در تصویر ایجاد کنند و یک حالت فرورفتگی و برجستگی بخصوص را در قسمت‌های مختلف خود دارند.

شما با نگاه کردن به این طرح کاغذدیواری قطعا برای لحظاتی خیره خواهید شد چراکه از نظر بصری خطای دید بالایی داشته و عمق سطح دیوار را چندین برابر جلوه می‌دهند و می‌توانند فضایی را به رخ بکشند که بسیار حقیقی جلوه دهد.

باتوجه به ظاهر خیره‌کننده و جذاب این طرح کاغذدیواری امروزه بسیار پرفروش است و عموما در اکثر فضاها ازجمله خانه، اداره، دفترکار، مکان‌های عمومی و… قابل استفاده می‌باشد و تنوع طرح و رنگ در این مدل کاغذدیواری بسیار زیاد است.

یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن فضای منزل همسو با طرح خاص کاغذدیواری سه بعدی، استفاده از ویترین مدرن با رنگ و طرح متناسب است که برای داشتن بهترین انتخاب می‌توانید طرح و رنگ ویترین مدنظر خود را همراه با دیدن قیمت برای تصمیم گیری بهتر در هیگر ببینید.

HigerHome.com--کاغذ-دیواری-سه-بعدی-طرح-عمق

نکات مهم در انتخاب طرح کاغذدیواری سه‌ بعدی

طرح‌های فوق تنها تعداد محدودی از پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذدیواری سه‌ بعدی هستند و مسلما تنوع طرح در این سبک کاغذدیواری بسیار بیشتر می‌باشد؛ نکته‌ای که وجود دارد این است که در میان تنوع بالای طرح و نقش‌های این مدل کاغذدیواری شما بتوانید مناسب‌ترین طرح و نقش را با فضای داخلی موردنظر خود انتخاب کنید.

شما باید دقت کنید که طرح کاغذدیواری با فضای داخلی موردنظر و جو حاکم بر آن تناسب دارد یا خیر؛ بطور مثال یک کاغذدیواری با طرح سه‌ بعدی یک هنرمند معروف شاید چندان گزینه مناسبی برای سالن پذیرایی منزل شما یا یک دفتر کار تجاری نباشد.

به عبارتی شما باید طرحی را انتخاب کنید که با اتمسفر و نوع کاربری فضای داخلی موردنظر شما همخوانی داشته باشد؛ همچنین بسیار مهم است که طرح انتخابی با دکوراسیون کلی فضا در تناسب و تعادل باشد.

برای افزایش هارمونی فضای مدنظر خود نیز می‌توانید از کمک و تاثیر ست آینه و کنسول با رنگ، ابعاد و طرح مدنظر خود بهره بگیرید.

HigerHome.com--بهترین-طرح-کاغذدیواری-سه-بعدی

جمع بندی

کاغذدیواری سه‌ بعدی بطور کل جزء پرفروش‌ترین انواع دیوارپوش‌‌ها است که در طرح‌های بسیار مختلف خود می‌تواند هر سلیقه و فضایی را پوشش دهد؛ شما نیز می‌توانید بسته به نیاز خود در میان طرح‌ و نقش‌های متنوع این سبک کاغذدیواری گزینه مناسبی را پیدا کنید.

کاغذدیواری‌های سه‌ بعدی به شما امکان تغییر دکوراسیون داخلی را در کمترین زمان و با هزینه مقرون به صرفه را می‌دهند اما نباید در بکار بردن آن‌ها زیاده‌روی کنید؛ همچنین باید تناسب میان سبک دکوراسیون داخلی را با طرح کاغذدیواری رعایت کنید.

برای مثال اگر دکوراسیون داخلی فضای موردنظر شما در سبک مینیمال است؛ انتخاب کاغذدیواری سه‌ بعدی طرح سنتی یا مینیاتوری شاید چندان مربوط نباشد اما قاعدتا طرح‌های فانتزی یا نقش‌های گل و… می‌توانند گزینه مناسب‌تری باشند.

HigerHome.com-کاغذدیواری-سه-بعدی-طرح-طبیعی

هیگر را در اینستاگرام هم دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *