بدون شک شب عروسی به یاد ماندنی‌ترین شب زندگی مشترک هر زوجی است؛ بنابراین همه‌چیز در این شب باید در بهترین حالت خود باشند و تزئین اتاق خواب عروس و داماد نیز جزء موارد مهمی است که باید به آن توجه داشت تا تکمیل‌کننده این شب خاطره‌انگیز باشد.

بنابراین درکنار تدارکات عروسی بهتر است که به عنوان اعضای خانواده یا دوستان عروس و داماد به فکر تزئین اتاق خواب آن‌ها نیز باشید تا همه‌چیز در نهایت برای زوج موردنظر به بهترین شکل ممکن پیش‌برود.

باتوجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفته‌ایم که در ادامه این مطلب به شما عزیزان کمک کنیم تا بتوانید اتاق شب عروسی را برای خود یا عزیزانتان به شکل ویژه‌ای تزئین کنید؛ پس با ما همراه باشید.

Higerhome.com- بهترین مدل تزئین اتاق خواب عروس

ایده های لاکچری تزئین اتاق خواب عروس برای شب عروسی

مواردی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید اتاق‌خواب عروس را برای شب عروسی به شکلی تزئین کنید که فضایی لاکچری و مجلل داشته باشد و عروس با ورود به آن واقعا احساس یک پرنسس را به خود داشته باشد؛ بنابراین به ایده‌های زیر در تزئین اتاق خواب شب عروسی توجه کنید.

  • استفاده از گل‌های طبیعی

هیچ چیز مانند گل‌های طبیعی نمی‌تواند فضای اتاق عروس را مطبوع و دل‌انگیز جلوه دهد بنابراین اولین ایده رفتن به سراغ گل‌های طبیعی است.

بهتر است به سراغ گل‌های خاص و محبوب مانند رز، ارکیده، نرگس، ژیپسوفیلا و… بروید؛ گل‌هایی که انتخاب می‌کنید بهتر است رنگ‌های ملیح و دلفریبی مانند سرخ، سفید، آبی و… داشته باشند؛ همچنین بسیار مهم است که گل‌ها شاداب و باطراوت باشند.

می‌توانید با کمک گل‌های بدون ساقه یا گلبرگ‌ ابتدا روی تخت‌خواب را تزئین کرده و سپس از چند دسته‌گل بزرگ و زیبا با گلدان‌های شیک در قسمت‌های مختلف اتاق، فضای آن را شیک‌تر جلوه دهید.

دقت داشته باشید که بهتر است گل‌ها طبیعی و معطر باشند و از گل‌های لوکس یا دسته‌گل‌هایی که به شکل حرفه‌ای پیچش خورده‌اند کمک بگیرید؛ حتی می‌توانید تنها از یک دسته‌گل بزرگ که جلب‌توجه کند به این منظور استفاده کنید.

Higerhome.com- تزئین اتاق خواب عروس با گل
  • استفاده از پارچه‌ها و کالای خواب باکیفیت

پارچه‌ها و کالای خواب جزء عناصر اصلی و مهم یک اتاق عروس شیک و لاکچری هستند بنابراین در انتخاب آن‌ها کوتاهی نکنید؛ از پرده‌ها، روتختی‌ها و پتوهای نو، تمیز و باکیفیت برای تزئین اتاق عروس کمک بگیرید.

سعی کنید از پارچه‌های مجللی مانند گیپورهای اصل، کشمیر، مخمل، ابریشم و… که حس اصالت و کیفیت را القا می‌کنند برای پرده‌ها، پتوها، رویه‌ها و… استفاده کنید. بنابراین در انتخاب پارچه‌هایی که در فضای اتاق عروس قرار دارند نهایت توجه را داشته باشید.

در کنار موارد گفته شده، از انتخاب تشک و بالشت شیک، راحت و متناسب با سلیقه ی عروس و داماد نیز غافل نشوید.

Higerhome.com-تزیین اتاقخواب عروس

داشتن یک سرویس خواب مدرن و مجهز، از مهم ترین و مورد توجه ترین آیتم های تشکیل دهنده ی یک اتاق خواب است. با سرویس خواب های مدرن و به روز هیگر، خیالتان از داشتن یک سرویس خواب با کیفیت و ضمانت دار می‌تواند تا سال ها راحت باشد.

  • خوراکی‌های لاکچری

اکثر عروس و دامادها در طول روز عروسی خود وقت چندانی برای خوردن غذا نداشته و معمولا به علت استرس تمایلی نیز به خوردن غذای کافی ندارند؛ بنابراین اکثرا پس از اتمام مراسم احساس گرسنگی دارند، چراکه در طول روز عروسی انرژی بسیار زیادی مصرف می‌کنند.

بنابراین به عنوان یک ایده لاکچری و هوشمندانه می‌توانید از سینی مزه یا خوراکی در اتاق عروس برای شب عروس کمک بگیرید؛ به این منظور می‌توانید به کمک هنر و سلیقه افرادی که دیزاین قوی دارند یک سینی از چند خوراکی لاکچری را از پیش آماده کرده و در اتاق بگذارید.

این سینی می‌تواند شامل چند نوشیدنی انرژی‌زا، ژامبون، پنیرهای مخصوص، زیتون و… باشد؛ دقت کنید که سینی می‌تواند با ظروف شیک و کمک دیگر اجزا مانند گل، روبان و… تزیین شود.

Higerhome.com- تزئین اتاق خواب عروس و داماد

اگر هزینه برای تان مشکل ساز است و در عین حال می‌خواهید تزئینی شیک با قیمت مناسب برای اتاق خواب عروس و داماد ترتیب دهید، آیتم ها و موارد گفته شده در مطلب تزئین اتاق به روش ساده و ارزان به خوبی به شما کمک خواهند کرد.

  • شمع و نورپردازی

زمانی که صحبت از یک فضای رمانتیک و لاکچری در میان باشد در ذهن اکثر ما یک فضا با نور ملایم و شمع‌‌های زیبا نقش می‌بندد؛ چراکه نور می‌تواند اثر مستقیم و بسزایی در جلوه کلی محیط داخل یک اتاق داشته باشد.

نور یکی از اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین فاکتورها در فضاسازی است و فرقی نمی‌کند این فضا در چه سبک و با چه هدفی است بنابراین در تزئین لاکچری اتاق عروس برای شب عروسی نباید از اهمیت نورپردازی قافل شوید.

بنابراین به اهمیت نورپردازی و چیدن شمع در فضای اتاق عروس توجه داشته باشید؛ شما باید بتوانید به کمک لامپ‌هایی که نور ملایم، گرم و طبیعی ساطع می‌کنند فضایی اتاق را رمانتیک و لوکس جلوه دهید.

به این منظور از ریسه‌هایی با لامپ‌های ریز، آپاژورهای پاتختی شیک، سیستم‌های نورپردازیی که نور ملایم پخش کرده، شمع‌های کوچک و بزرگ و… نور اتاق را بهترین شکل ممکن تنظیم کنید.

Higerhome.com-ایده-ی-تزیین-اتاقخواب-عروس

اگر اتاق خواب عروس و داماد بدون تخت است، با کمک مطلب چیدمان اتاق خواب بدون تخت می‌توانید ایده های ناب و خاص برای تزئین اتاق خواب عروس و داماد بدون تخت بیابید.

  • خوشبو کردن فضا

بوی خوب و رایحه مطبوع یک فاکتور جدایی ناپذیر و مشترک میان تمام فضاهای لوکس و لاکچری است و شما نیز اگر قصد تزئین یک اتاق عروس خاص و باشکوه را دارید باید به خوشبخو بودن فضای اتاق توجه لازم را داشته باشید.

همه ما با ورود به فضایی که رایحه مطلوب دارد حس بهتری خواهیم داشت و اتاق شب عروسی نیز باید از این ویژگی برخوردار باشد تا خستگی را از عروس و داماد دور کرده و انرژی از دست رفته آن‌ها را تا قدری جبران کند.

بنابراین شما می‌توانید در کنار دیگر المان‌های فیزیکی و لوکس، با کمک خوشبو‌کننده‌های هوا، عطر گل‌های طبیعی و… فضای اتاق را معطر کنید؛ حتی می‌توانید از ادکلن‌های لوکس و خوشبو مقداری روی ملافه‌ها، پتوها و عناصر پارچه‌ای اسپری کنید تا بوی ادکلن در فضای اتاق پخش شود.

Higerhome.com- تزئین رمانتیک اتاق خواب عروس
  • تاثیر موسیقی

اکثر ما هنگام ورود به مکان‌هایی مانند لابی‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، دفترهای لوکس و… شاهد پخش موسیقی ملایم و گوش‌نواز هستیم؛ شما نیز می‌توانید برای لاکچری شدن بیشتر فضای اتاق عروس، از تاثیر موسیقی بر فضا استفاده کنید.

ازاین‌رو به کمک یک دستگاه پخش مناسب سعی کنید یک موسیقی ملایم و گوش‌نواز را که القا‌کننده حس آرامش باشد در فضا پخش کنید، سعی کنید از موسیقی‌های بی‌کلام شناخته‌شده که توسط نوازنده‌های معروف نواخته شده‌اند استفاده کنید و توجه داشته باشید که ولوم موسیقی باید پایین و ملایم باشد.

Higerhome.com- تزئین اتاقخواب عروس روشن و تاریک

دا

جمع‌بندی

در نظر داشته باشید که فضای اتاق عروس در شب عروسی یک فضای محدود و منحصربه‌فرد است، بنابراین شما نمی‌توانید از هر وسیله یا عنصر لوکسی که در فضاهای دیگر نماد لاکچری بودن است به شکل نامربوط در تزئین اتاق عروس استفاده کنید.

استفاده از تورها، پارچه‌های لطیف، رنگ‌های ملایم و اصیل، گل‌های طبیعی، موسیقی و نور، نظافت محیط و وجود لوازم بهداشتی، رایحه مطبوع و… از عناصر مهمی هستند که به راحتی می‌توانند فضای اتاق شب عروسی را خاص و باشکوه جلوه دهند.

جدیدترین مدل‌های سرویس‌خواب عروس را در اینستاگرام هیگر ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *