چرا باید میز عسلی ام دی اف را انتخاب کنیم؟

میز عسلی جزئی از سرویس مبلمان و یکی از المان‌های مهمی است که علاوه‌بر کاربرد خاص خود می‌تواند جنبه زیبایی شناختی نیز داشته باشد و خلاء‌هایی که در چیدمان مبلمان شما وجود دارد را برطرف کند. و خب البته که همیشه یک آیتم کاربردی چه در استفاده روزمره و چه در مهمانی ها بوده است. اگر قصد خرید ست میز عسلی و جلومبلی برای منزل خود دارید، این مطلب را از دست ندهید.

میزهای عسلی نیز مانند میزهای جلومبلی از نظر جنس تنوع بالایی داشته و می‌توانند از متریال‌های مختلفی مانند چوب طبیعی، فلز، پلاستیک و… تولید شوند؛ در این میان میز عسلی ام‌دی‌اف را می‌توان به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین انواع میز عسلی معرفی کرد.

مزایای میز عسلی ام دی اف

برای بسیاری از کاربران این سوال مطرح است که دلیل تقاضای بالای میز عسلی ام‌ دی‌ اف چیست و چرا بیشترین میزان استفاده را دارند؛ در پاسخ به این سوال می‌توان به مزایای این مدل میز عسلی اشاره کرد که به شرح زیر هستند.

تنوع بالا

ام‌دی‌اف به عنوان یک نوع چوب فرآوری شده انعطاف و پتانسیل بالایی در شکل‌پذیری، تراش، برش و… دارد؛ به همین دلیل میز عسلی ام‌ دی‌ اف در سبک‌های کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک، فانتزی، اسپرت، صنعتی و… در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی قابل تولید است.

این تنوع باعث شده است که شما حق انتخاب گسترده‌ای در مورد این میزها داشته باشید و بتوانید از سبک‌ها و مدل‌های مختلف آن در اکثر دکوراسیون‌های داخلی استفاده کنید؛ بنابراین این نوع میز عسلی می‌تواند اکثر فضاها و دکورها را پوشش دهد.

زیبایی ظاهری

ام‌دی‌اف را می‌توان به عنوان یکی از بهترین متریال‌ها در زمینه ساخت مصنوعات چوبی معرفی کرد؛ چراکه این متریال از پتانسیل ابزارخوری و پرداخت بالایی برخوردار است؛ بنابراین خروجی میز عسلی‌ ام‌ دی‌ اف، یک محصول ظریف، شیک و زیبا است.

میز عسلی mdf ازنظر بصری با دکوراسیون داخلی‌های مختلف ارتباط برقرار کرده و ظاهری گرم و صمیمی به آن می‌بخشد؛ این نوع میز عسلی حتی می‌تواند باعث شود که مبلمان شما بسیار شیک‌تر به نظر برسد و با اکثر مبلمان‌ها به راحتی ارتباط برقرار می‌کند.

تنوع رنگ

یکی از ویژگی‌های مثبت ام‌دی‌اف به عنوان کاربردی‌ترین متریال مورد استفاده در ساخت مصنوعات چوبی به قابلیت رنگ‌پذیری بالای آن بر‌می‌گردد که این رنگ می‌تواند مستقیم یا به واسطه روکش کردن ایجاد شود؛ در هرحال این ویژگی باعث شده است که میز عسلی‌های ام‌دی‌اف از تنوع رنگ بالای برخوردار باشند و بتوانند هر سلیقه‌ای را پوشش دهند.

کیفیت و دوام

بدون شک در صورتی که میز عسلی از ام‌دی‌اف مرغوب و طی پروسه ساخت حرفه‌ای تولید شود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است؛ این میزها در مقابل عوامل و شرایط نامطلوب محیطی مانند فشار، خراش، ضربه، رطوبت و… مقاومت بالایی داشته و از این نظر عمر مفید طولانی دارند.

نگهداری آسان

باتوجه به کیفیت و دوامی که میزهای ام‌دی‌افی دارند نگهداری و مراقبت از آن‌ها آسان است و حتی برای خانواده‌های پرجمعیت یا دارای کودک نیز گزینه مناسبی هستند؛ ازطرفی تمیز کردن این میزها بسیار راحت است و با کمک اسپری پاک‌کننده ملایم یا دستمال مرطوب به سرعت تمیز می‌شوند.

متریال مکمل

ام‌دی‌اف جزء معدود متریال‌هایی است که به راحتی از نظر فنی و ظاهری با متریال‌های دیگر ترکیب می‌شود؛ به همین دلیل در طراحی میزهای عسلی ام‌دی‌اف از متریال‌های دیگری مانند فلز، شیشه، فوم، پارچه، سنگ و… می‌توان استفاده کرد و مدل‌های خلاقانه‌ای را طراحی و تولید کرد.

وزن سبک

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که میز عسلی ام‌دی‌اف دارد وزن سبک این میزها در مقابل میزهای چوبی، فلزی و… است؛ به همین دلیل حمل و جابجا کردن آن‌ها بسیار راحت است.

سایز و ابعاد

میز عسلی ام‌دی‌افی از نظر سایز و ابعاد تنوع بسیار بالایی دارد و می‌توان از سایزهای مختلف آن مناسب با فضاهای بزرگ یا کوچک بهره برد؛ همچنین این نوع میز عسلی در مدل‌های تاشو و کمجا نیز تولید می‌شود که آن را به یک گزینه مناسب برای فضاهای کوچک تبدیل کرده است.

قابلیت تعمیر

یکی از بهترین و مهم‌ترین مزایایی که میزهای عسلی ام‌دی‌اف نسبت به دیگر میز عسلی‌ها دارند قابلیت تعمیر راحت این میزها است؛ این نوع میز در صورت آسیب‌های مانند خراش، پوسیدگی، شکستگی و… به راحتی قابل تعمیر و رنگ‌آمیزی است؛ همچنین هزینه بازسازی این میزها به نسبت متریال‌های دیگر بسیار اقتصادی است.

قیمت

قیمت یکی از ویژگی‌هایی است که هنگام خرید هر المانی برای اکثر ما مهم است و میز عسلی ام‌دی‌اف از این نظر نیز انعطاف بالای دارد؛ این میزها در رنج قیمتی گسترده‌ای تولید می‌شوند و شما می‌توانید باتوجه به بودجه موردنظر خود آن‌ها را به شکل اقتصادی یا لاکچری تهیه کنید.

البته درنظر داشته باشید که قیمت این نوع میز عسلی به نوع ام‌دی‌اف مورد استفاده و کیفیت آن، نوع رنگ میز، سبک، مدل و طرح میز، سایز میز، نوع و کیفیت متریال مکمل مورد استفاده و… بستگی دارد؛ مسلما هرچقدر که کیفیت متریال، ساخت و طراحی میز عسلی بهتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

تنوع روکش

جنس بدنه اصلی این نوع میز عسلی از mdf است اما به منظور بهبود کیفیت و ظاهر میز می‌توان از متریال‌های مختلفی مانند pvc، روکش چوب، ملامین و… برای پوشش سطح میز عسلی ام‌دی‌اف استفاده کرد که از این نظر نیز شما چندین حق انتخاب خواهید داشت؛ البته هر یک از این روکش‌ها ویژگی، مزایا و معایب خاص خود را دارند.

کاربرد متنوع

برخی میز عسلی‌ها مانند میزهای برنز یا پاف‌های پارچه‌ای را نمی‌توان در هر دکوراسیون یا فضایی قرار داد؛ یکی از مزایای میز عسلی ام‌دی‌اف این است می‌توان آن را در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری استفاده کرد؛ علاوه‌براین میزهای ام‌دی‌افی می‌توانند در دفتر کار، اتاق‌خواب، پذیرایی، نشیمن و اکثر فضاها قابل استفاده شوند.

جمع‌بندی

باتوجه به مطالب فوق می‌توان نتیجه گرفت که میز عسلی‌های ام‌دی‌اف تنوع بالایی از نظر سبک، طرح، رنگ، مدل و سایز را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ این تنوع هر نیاز، دکور، سلیقه و فضای را پوشش می‌دهد.

علاوه‌براین به شما امکان خرید با بودجه‌های اقتصادی را می‌دهند و هزینه نگهداری پایینی نیز دارند؛ میز عسلی ام‌دی‌اف طی چندین دهه گذشته جزء ماندگارترین انواع میز عسلی است که هرگز دمده نشده است.

این میزها بیشترین میزان تغییر و تحول را در طراحی و تولید داشته‌اند و توانسته‌اند مطابق با استانداردهای روز خود را به‌روز کنند بنابراین می‌توان گفت که با وجود میز عسلی‌های متنوع دیگری که وجود دارد میز عسلی ام‌دی‌اف کماکان اولین انتخاب اکثر افراد است.

در اینستاگرام هیگر با ما همراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *