سرویس خواب مدرن چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

چرا باید از سرویس خواب مدرن در اتاق خواب خود استفاده کنید. اگر قصد خرید سرویس خواب مدرن را دارید نکات مفیدی برای شما آماده کرده ایم. همانطور که می‌دانید، سرویس خواب‌ها نیز به عنوان المان اصلی اتاق‌خواب از سبک‌های مختلفی در طراحی برخوردار هستند؛ سرویس خواب مدرن نیز یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین انواع سرویس خواب است.

این سبک سرویس خواب، دارای شخصیتی مستقل است و از نظر جنس، طرح، رنگ، مدل و… ویژگی‌های خاص خود را دارد؛ به شکلی که با نگاه به این نوع سرویس خواب می‌توانید متوجه سبک مدرن آن شوید.

درحال‌حاضر این سبک سرویس خواب، بیشترین تقاضا را دارد چراکه از جنبه‌های مختلف دارای مزایای متعددی است؛ بنابراین جهت راهنمایی علاقمندان به این سبک در ادامه مفصلاً به آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های سرویس خواب مدرن

برای شناخت بهتر سرویس خواب مدرن می‌توان ویژگی‌های آن را از جنبه‌های مختلفی بررسی کرد ویژگی‌های این مدل سرویس خواب نیز به شرح زیر است.

جنس

در تولید سرویس خواب‌های مدرن به طور معمول از متریال مدرن و فرآوری شده ستاده می‌شود؛ اگرچه این سرویس خواب را می‌توان از متریال دیگر نیز تولید کرد اما چوب و انواع مختلف ام‌دی‌اف، مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین متریال در تولید این نوع سرویس خواب است.

ویژگی‌های متریال ام‌دی‌اف، انعطاف بالای آن در طراحی، جلوه ظاهری انواع ام‌دی‌اف، تنوع رنگ و… آن، ام‌دی‌اف را به متریالی ایده‌آل برای سرویس خواب مدرن تبدیل کرده است؛ البته از متریال مکمل مانند فلز، پی‌وی‌سی، شیشه و… نیز در این مورد می‌توان استفاده کرد.

طراحی

طراحی این مدل سرویس خواب برپایه اصول طراحی سبک مدرن است؛ بنابراین این مدل سرویس خواب دارای طراحی مینیمال و کاربردی هستند که در آن برش‌های مستقیم، خطوط تمیز و ساده، سطوح صاف، فریم‌های هندسی زاویه‌دار، کادرهای مشخص، لبه‌های تیز، زاویه‌های تند و… بیشتر به چشم می‌خورد.

در طراحی این سبک سرویس خواب، سادگی و کارایی دو اصل مهم هستند و شما کمترین میزان تزئینات و جزئیات را مشاهده می‌کنید.

رنگ

سرویس خواب‌های مدرن، بیشترین تنوع رنگ را در اختیار شما قرار می‌دهند چراکه متریال ام‌دی‌اف قابلیت رنگ‌پذیری بالایی به روش‌های مختلف دارد؛ بنابراین طیف رنگی این نوع سرویس می‌تواند از رنگ چوب طبیعی تا رنگ‌های نوود و خنثی، جیغ، تیره و… را شامل شود.

البته در این سبک سرویس خواب می‌توان از ترکیب رنگ نیز استفاده کرد؛ این ترکیب رنگ می‌تواند توسط خود متریال اصلی یا به کمک متریال مکمل مانند فلز، پارچه و… ایجاد شود.

اجزا

سرویس‌ خواب‌های سبک مدرن نیز می‌توانند مانند دیگر سرویس‌ها از اجزاء مختلفی تولید شوند و از نظر تنوع اجزاء محدودیتی در طراحی و تولید ندارند؛ بنابراین سرویس شما می‌تواند شامل تخت، کمد، دراور، میز آرایش، پاف، پاتختی و حتی اجزاء دکوری مانند شلف، باکس، دیوارکوب و… باشد.

سایز

همانطور که گفتیم سرویس خواب‌های مدرن برای انواع گروه سنی قابل طراحی و تولید هستند؛ ازاین‌رو بیشترین تنوع سایز را داشته و می‌توانند شامل سرویس نوزاد، کودک، نوجوان، بزرگسال، یک‌نفره، دونفره و… باشند.

تصاویر گالری زیر، مربوط به سرویس خواب مدرن آرن، موجود در شوروم هیگر است.

خرید آنلاین سرویس خواب مدرن آرن

انواع مدل سرویس خواب مدرن

سرویس خواب‌های مدرن می‌توانند در مدل‌های بسیار متنوعی تولید شوند؛ در واقع مدل سرویس خواب بیشتر به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد؛ ازنظر سایز، تخت این نوع سرویس خواب می‌تواند در مدل استاندارد، کینگ سایز یا کویین سایز باشد.

ارتفاع تخت نیز بسته به مدل و سلیقه شما می‌تواند کوتاه یا بلند باشد؛ ازنظر پایه‌ها، سرویس‌ خواب‌های مدرن می‌تواند بدون پایه و زمینی، پایه‌دار و یا به شکل پایه‌مخفی تولید شوند.

سرویس‌ خواب‌های مدرن از نظر طراحی خود می‌توانند شامل مدل‌های مختلفی مانند مدل صنعتی، مینیمال، اسکاندیناوی، ژاپنی و… باشند؛ وجه مشترک این مدل‌ها، سادگی و کارایی است اما از نظر جزئیات و جلوه ظاهری تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

همچنین این نوع سرویس خواب از نظر امکانات می‌تواند در مدل‌های جک‌دار، ساده، کشو‌دار، باکس مخفی و… باشند؛ هر سرویس خواب مدرنی هم از نظر تعداد و مدل متعلقات خود می‌تواند متفاوت باشد.

راهنمای انتخاب سرویس خواب مدرن

سرویس خواب‌های مدرن امروزه بیشترین تقاضا را در بازار دارند اما اکثر افراد با انتخاب مدل مناسب آن دچار چالش هستند؛ بنابراین در انتخاب این مدل سرویس خواب به نکات زیر توجه کنید:

  • این نوع سرویس خواب برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن، صنعتی، مینیمال، نوردیک، مونوکروم، بوهو، اسپرت و… قابل استفاده است اما با سبک‌های مجلل، فاخر و کلاسیک تناسبی ندارد.
  • در هر نوع دکوراسیونی می‌توانید سبک یا مدل خاصی از سرویس خواب‌های مدرن را استفاده کنید؛ برای مثال مدل‌های اسکاندیناوی برای این سبک دکور و سبک‌هایی مانند بوهو، مونوکروم، مینیمال و… مناسب است.
  • کیفیت متریال مورد استفاده، در کیفیت ظاهری و دوام سرویس خواب تاثیر ویژه‌ای دارد؛ خصوصا در سرویس‌های چوبی و ام‌دی‌افی
  • رنگ یا ترکیب رنگ سرویس خواب باید باتوجه به رنگ‌های غالب در دکوراسیون، میزان نور دریافتی و مساحت اتاق‌خواب انتخاب شود.
  • سایز و مدل تخت‌خواب، تعداد و نوع اجزاء و متعلقات سرویس خواب باید براساس مساحت اتاق انتخاب شود؛ در اتاق‌های کوچک می‌توان از مدل‌های کم‌جا یا تاشو استفاده کرد و…

مزایای سرویس خواب مدرن

سرویس خواب‌های مدرن نسبت به برخی مدل‌های دیگر دارای مزایای بسیاری ازجمله موارد زیر هستند:

  • این سبک سرویس خواب به راحتی در بسیاری از دکوراسیون‌های داخلی قابل استفاده است.
  • سرویس خواب‌های مدرن بیشترین تنوع را از نظر جنس، مدل، رنگ و طرح دارند.
  • این سرویس خواب را از متریال‌های مختلفی ازجمله چوب طبیعی، ام‌دی‌اف هایگلاس، ملامینه، روکش چوب و… می‌توان تولید کرد.
  • جهت زیبایی و کارایی بیشتر از متریال مکمل مختلفی می‌توان در تولید این سبک سرویس خواب استفاده کرد.
  • سرویس‌ خواب‌های مدرن به عنوان سرویس عروس، کودک و… قابل طراحی و تولید هستند.
  • دکور کردن فضای اتاق‌خواب با وجود این نوع سرویس خواب بسیار راحت‌تر است.
  • این مدل سرویس خواب در فضای کوچک و بزرگ، نورگیر و کم‌نور و… قابل استفاده است.

جدا از موارد فوق یکی از مهم‌ترین مزایای سرویس خواب مدرن، انعطاف قیمت آن است؛ این سرویس خواب باتوجه به تنوع، جنس، مدل و طراحی خود به شکل لاکچری یا با بودجه‌های بسیار اقتصادی نیز قابل تهیه است.

تصاویر گالری زیر، مربوط به سرویس خواب مدرن بیانکا، موجود در شوروم هیگر است.

خرید آنلاین سرویس خواب بیانکا

جمع بندی

اگر به دنبال سرویس خوابی کاربردی، ساده، ظریف و شیک هستید که در بلندمدت دمده نشود سرویس خواب‌های سبک مدرن انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

شما می‌توانید براساس نیاز، سلیقه، بودجه و فضای اتاق‌خواب خود در تنوع کم‌نظیر این نوع سرویس خواب، مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

درنظر داشته باشید که با خرید از مراکز معتبر، نتنها تنوع بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد بلکه می‌توانید از کیفیت و قیمت آن نیز مطمئن باشید.

در اینستاگرام هیگر همراه ما باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *