آیا خرید مستقیم سرویس خواب از تولیدی انتخاب درستی است؟

آیا خرید سرویس خواب از تولیدی بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید؟ خرید سرویس خواب از تولیدی به صرفه تر است یا فروشگاه؟ همانطور که می‌دانید سرویس خواب اصلی‌ترین المان هر اتاق‌خوابی است؛ این المان چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیباشناختی تاثیر ویژه‌ای در دکوراسیون داخلی دارد؛ به همین دلیل کاملا طبیعی است که اکثر افراد در مورد خرید آن حساس باشند. ما در هیگرهوم بعنوان تولید کننده انواع سرویس خواب و مبلمان اتاق خواب، در این مطلب راهنمایی جامعی برای شما آماده کرده ایم.

در حالت عادی دو روش کلی برای خرید سرویس خواب وجود دارد؛ روش اول خرید مستقیم از تولید‌کننده‌ها و روش دوم خرید از طریق مراکز فروش و عرضه کننده‌های واسطه است؛ باتوجه به اهمیت روش اول قصد داریم که در ادامه مفصلا به آن بپردازیم.

مزایای خرید مستقیم سرویس خواب از تولیدی

بطور کل خرید هر کالا یا محصولی به شکل مستقیم از تولیدکننده اصلی و مراکز فروش رسمی آن مزایای بسیاری دارد؛ در مورد خرید مستقیم سرویس خواب نیز می‌توان به مزایای زیر اشاره کرد:

حفظ کیفیت با خرید از تولیدی

بطور کل تولید‌کننده‌های اصلی و معتبر جهت حفظ اعتبار خود و اعتماد مشتریان، بر متریال مورد استفاده و حرفه‌ای بودن پروسه تولید سرویس خواب نظارت و حساسیت بیشتری دارند چراکه این تولیدکننده‌ها محصولات خود را تحت عنوان برند مشخصی عرضه می‌کنند.

به همین دلیل حفظ کیفیت برند برای این مراکز یک اولویت است و شما با خرید مستقیم از تولیدکننده معتبر می‌توانید از کیفیت جنس و ساخت سرویس خواب موردنظر خود مطمئن باشید.

تنوع بیشتر در تولیدی سرویس خواب

مراکز تولید اصلی و حرفه‌ای سرویس خواب معمولا در کادر خود از طراحان مجرب و متخصصی بهره‌مند هستند که بطور مداوم در حال آپدیت طرح‌ها و ارائه مدل‌های جدید سرویس خواب هستند؛ به همین دلیل با خرید مستقیم از این مراکز می‌توانید حق انتخاب گسترده‌تری داشته باشید.

تولید‌کننده‌های حرفه‌ای می‌توانند کاتالوگی از جدیدترین و ترندترین مدل‌های سرویس خواب را در سبک‌ها، طرح‌ها، سایزها، مدل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف در اختیار شما قرار دهند.

بطور کل مراکز تولید اصلی از طراحی‌های حرفه‌ای‌تر و تنوع مدل بیشتری برخوردار هستند و به شما این امکان را می‌دهند که مطابق با سلیقه، نیاز، دکوراسیون، فضا، بودجه و… خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

قیمت مناسب در خرید سرویس خواب از تولیدی

هرچقدر که تعداد واسطه‌های فعال در عرضه یک کالا بیشتر باشند قیمت آن کالا نیز به تبع افزایش پیدا می‌کند. به این شکل از قیمت واقعی خود فاصله بیشتری می‌گیرد. پس منطقی است که خرید سرویس خواب از تولیدی و با حذف واسطه بسیار بصرفه تر است.

بنابراین یکی از مزایای خرید مستقیم سرویس خواب از تولید‌کننده اصلی و مراکز رسمی فروش این است که می‌توانید با حذف واسطه‌ها، سرویس خواب موردنظر خود را به قیمت اصلی و با بودجه اقتصادی‌تری خریداری کنید.

ضمانت کیفیت

تولید‌کننده‌های معتبر معمولا محصولات و کالاهای خود را با ضمانت کیفیت عرضه می‌کنند و با خرید مستقیم سرویس خواب شما می‌توانید از ضمانت کیفیت آن بهره‌مند شده و در صورت عدم رضایت یا بروز مشکل تا زمان اعتبار ضمانت‌نامه از خدمات آن استفاده کنید.

تصاویر زیر تعدادی از سرویس خواب های هیگر در شوروم هستند.

خرید آنلاین سرویس خواب از هیگر

مشاوره پیش از خرید

یکی از مزایای مهم خرید مستقیم از تولیدی سرویس خواب این است که معمولا این مراکز مشتریان خود را پیش از خرید نهایی از یک مشاوره تخصصی بهره‌مند می‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید با کسب اطلاعات مختلف یک انتخاب آگاهانه و ایده‌آل داشته باشید.

در واقع مراکز واسطه یا فروشگاه‌های غیرمعتبر ممکن است آگاهی یا دانش تخصصی چندانی در مورد جوانب مختلف محصولات خود نداشته باشند و بر این اساس نمی‌توانند شما را به درستی راهنمایی کنند.

خدمات پس از فروش

یکی از مشکلات مهمی که در مورد خرید از مراکز واسطه و فروشگاه‌های غیرمعتبر وجود دارد این است که معمولا از خدمات پس از فروش ضعیفی برخوردار هستند و پس از فروش، مسئولیت خاصی را در مقابل مشتریان خود قبول نمی‌کنند.

اما با خرید مستقیم سرویس خواب از تولیدکننده‌های اصلی و معتبر می‌توانید از خدمات پس از فروش و رفتار متعهدانه این مراکز نسبت به کالای عرضه‌شده و مشتریان خود بهره‌مند شوید.

بطور مثال اکثر این مراکز مسئولیت حمل و نقل یا ارسال سرویس خواب موردنظر مشتری را به شکل ایمن می‌پذیرند و در صورت لزوم نصب حرفه‌ای سرویس خواب و متعلقات آن را در محل انجام می‌دهند.

امکان سفارشی سازی

یکی از مزایای ویژه خرید مستقیم سرویس خواب از تولیدکننده امکان سفارشی‌سازی آن است؛ بر این اساس شما می‌توانید مطابق با سلیقه و نیاز خود، مدل یا طرح دلخواه خود را سفارش دهید یا تغییرات و جزئیات موردنظر خود را در مورد سرویس خوابی که انتخاب کرده‌اید اعمال کنید.

در واقع شما امکان سفارش سرویس خواب موردنظر خود در جنس، طرح، رنگ، سایز، مدل و… دلخواه را دارید و می‌توانید حتی برخی از المان‌هایی که به آن نیاز ندارید را از سرویس خواب حذف کنید؛ این درحالی است که امکان خرید سفارشی از مراکز واسطه وجود ندارد.

روش های خرید مستقیم سرویس خواب از تولیدی

اولین روش خرید سرویس خواب به شکل مستقیم از تولیدی خرید حضوری است که به شما امکان بازدید مستقیم از کارگاه یا کارخانه را می‌دهد و می‌توانید کیفیت ساخت، جزئیات و… سرویس خواب را از نزدیک مشاهده کنید.

در این روش قطعا می‌توانید بین مدل‌ها و جنس‌های مختلف یک مقایسه دقیق‌تر و بررسی کلی‌تر داشته باشید؛ اما برای بسیاری از افراد به دلایلی مانند فاصله مکانی، مشغله کاری، مشکلات شخصی و… امکان خرید حضوری و مستقیم وجود ندارد.

البته جای نگرانی نیست چراکه امروزه اکثر تولیدی‌های معتبر به منظور رفاه حال مشتریان خود امکان خرید آنلاین را نیز فراهم کرده‌اند. همانند وب سایت فروشگاهی هیگرهوم که بستر فروش آنلاین مجموعه‌ی هیگرچوب (گروه مبلمان اتاق خواب هیگر) است. به این شکل شرایط خرید مستقیم از تولیدکننده برای تمامی افراد وجود دارد.

همچنین با خرید آنلاین می‌توانید در وقت، انرژی و هزینه خود صرفه‌جویی کنید؛ به این منظور می‌توانید از طریق صفحات مجازی، تماس با پشتیبانی، وبسایت و… مربوط به تولیدی موردنظر خود برای خرید آنلاین سرویس خواب اقدام کنید.

تصاویر زیر تعدادی از سرویس خواب های هیگر در کارخانه هستند.

جمع‌بندی

سرویس خواب یک المان کاربردی و چشمگیر است که باید از جنس مرغوب، طراحی به‌روز و ساخت حرفه‌ای برخوردار باشد تا بتواند از نظر بصری شیک و زیبا و از نظر جنس و ساخت، باکیفیت و بادوام باشد؛ این درحالی است که معمولا مراکز واسطه و فروشگاه‌های غیررسمی از این بابت تضمینی به شما نمی‌دهند.

بنابراین برای خرید یک سرویس خواب شیک، بادوام، اقتصادی و تضمینی بهتر است که خرید آن را به شکل مستقیم از تولیدی انجام دهید؛ امروزه نیز با امکان سفارش آنلاین عملا محدودیت‌های خرید حضوری برای اکثر افراد از بین رفته است.

در اینستاگرام هیگر با ما همراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *